24 november 2015

Nytänk I Garderoben


Herrrocken i damformat.
Mitt hjärta klappar extra mycket för detta plagg i höst.
Känns vuxet.
Överrocken utan onödiga detaljer som funkar till det mesta.
Cool till sneakers och dressad till boots.
Har under några säsonger ratat kappor då jag inte känt mig bekväm.
Stort frågetecken på det när jag nu bokstavligen bor i min nya kärlek.
Ser det som ännu en frigörelse från de gamla vanorna till de nya.
Att bryta ett mindre positivt livsstilsmönster måste inte bara handla om förändring på ett djupare plan.
För mig har det även handlat om mindre saker som ett  utrensat hem och nytänk i garderoben.
Att känna sig lite ny i det nya livet.




Min variant från
Rak i modellen och precis lagom lång.




Den crèmefärgade juvelen ovan hänger på fantastiska Pernille Teisbaek som bloggar på The You Way.
Massa inspiration för dig som älskar mode hittar du 


Nu mot jobbet.
En sista slurk på kaffet bara, sedan kör vi tisdag!
Önskar er en riktigt skön dag.

Kramen M.


Foto via PINTEREST









2 kommentarer:

  1. Jättesnygga kappor allihopa och jag vill ha dem förstås! Snyggaste bildenrna var på dig min sköna!

    Ha en bra dag och kramen kommer från Mamma!

    SvaraRadera