2 september 2016

Rutinskräck & Minimalism-Älsk


Hej FREDAG och en vecka som rusat.
Energin flödar åter.
Tack och lov.
Frihetskänsla i kroppen och ingen rutinkänsla så långt ögat når.
Det är en av fördelarna med att leva ensam.
Vardagslunken kan säkert vara skön för många.
Vi är ju alla olika.
För mig är rutin krypande tråkigt.
Jag tycker om att inte riktigt veta.
Spontaniteten som bor i det.
När man lever själv kommer det per automatik.
Självklart finns tider att passa och saker att sköta.
Däremellan flyter vardag och helg ihop.
Man gör vad man känner för i stunden.
Lever mer.
Kan låta konstigt men för mig är det optimalt.
Sedan är det ju alltid kul med manlig fägring vid sidan av och en bit ifrån.
Kryddan i livet.
När man har tiden och lusten.
Den som lever får se och man lär sig av livets resa.
Vad som är bra och vad man vill ha.


Idag bär jag vit skjorta och grå jeans.
En klassiker som inte går att tröttna på.
Inspireras även av både styling och genialiska klädhängare från stylisten och designern 
vars webbutik ni hittar 
Minimalistiskt och utan onödigheter.
Varför krångla till det liksom.
Supersnyggt att köpa rakt upp och ned eller inspireras av till egen design för den leksugne.






Ikväll väntar käk och mys med finaste vänner.
Sedan helg på landet och frisk luft i lungorna.
Mot höst och nya spännande projekt.
Hepp på det och trevlig helg hörrni!

Kramen M.







2 kommentarer:

  1. Häftiga hängare skulle passa exakt hos dig (men inte hos mig)Ja livet som går upp och ner men så ska det kanske vara, efter regn kommer sol.

    Trevlig helg!
    Kram Mamma

    SvaraRadera