5 oktober 2016

Inspirerad i Inredningsbubblan


Jaha.
Då var man helt absorberad i inredningsbubblan.
Första dagarna på nya jobbet är avklarade och känslan är finemang.
Massor att hinna innan nyöppning av JAKOBSSONS men hey så kul det är att få hänga med på denna resa från början i rasande tempo.
Lyckos mig.

Idag har jag jobbat hemifrån med moodboards inför kommande miljöbygge i nya butiken.
Som jag sagt tidigare är detta ett perfekt verktyg för att visualisera en känsla och en stil.
Så att du kommer ihåg vad du tänkte och även kan dela med dig till andra.

Till morgonkaffet plöjde jag snygg läsning på
RESIDENCE website.
Här får vi förutom grymt fin styling av PELLA HEDEBY hänga med på 
vilka trender som gäller i höst.

LUGN.
AVSKALAD HARMONI.
BLANDA MATERIAL.
VARMA RUM.

Det låter ju toppen och precis i min smak.
Älsk på ton i ton och inte för många onödigheter.
Färre och väl valda detaljer som får sätta stilen på rummet.





…..och näe, jag har inte tappat bort mitt modeintresse.
Jag älskar ju förstås mode precis lika mycket fortfarande och bara måste visa en sån där
mitt-i-prick bild.
MAJA WYH i en kombination som ropar kaxigt kvinnlig.
Perfekt look som även får bli min imorgon.
In på hennes Instagram och följ för daglig dos av modemagi.

Nu en stund i soffan innan natti natti.

Fin kväll.
Kramen M. 






2 kommentarer:

  1. Härlig inspiration och härligt att få följa med dig på denna resa!

    Kram Mamma

    SvaraRadera