1 december 2016

Sno Stilen & Hello December


Sno stilen från coola katten CAMILLA PIHL.
Norskan vars INSTAGRAM KONTO jag följt länge och inspireras av.
Rufsigt tillrättalagt och otrendigt pricksäkert 
leker hon med basgarderob och utstickarplagg.
På sin BLOGG delar hon med sig både av ditten och datten 
men det är framför allt hennes ouftits 
(ofta med en kaffekopp i handen) som jag tokgillar.







….och Hello DECEMBER.
November har kommit och gått.
 Ljusare än någonsin.
Månaden på året som jag aldrig kommer överens 
med har varit fylld av fart och energi.
Stortrivs på nya jobbet där dagarna rusar och kreativiteten flödar.

Årets mysigaste månad är nu kommen och 
den får gärna fortsätta i samma andetag.
Snart dags för årlig summering av ett mer än händelserikt år.

Hyllar mig själv och dem som varit med på riktigt.
Familjen och bästa vännerna.
Upp.
 Ned.
Upp igen.
Envis.
Målmedveten.
Tacksam.

Gladare.


Fin start på mysmånaden mina vänner.
Kramen M.















2 kommentarer:

  1. Härliga och snygga bilder! Ja ett turbulent år har det varit,upp och ner, glädje och sorg. Snart nytt år igen......... och nya möjligheter. Tur och så skönt att vi har varandra!

    Kram Mamma

    SvaraRadera