8 maj 2017

Get Away & Inspirationsälskigt




Hemma igen efter dygn i Stockholm med John Mayer på Globen och natt 
ELITE MARINA TOWER med finfint sällskap.
Överraskad och bortskämd.
Tack och tack du.
Dagens inspiration blir självklart den här lägenheten till salu genom 
som stylats på magiskt vis av 
Jag säger JA med stora bokstäver på det runda betongbordet i innemiljö med 
kub och industristolar i mjuka former till.
På jobbet (JAKOBSSONS MÖBLER) har vi ett snarlikt bord i utemiljö från 
CONCEPTBETONG som jag nu har kli i
 fingrarna efter att få fixa miljö till inomhus.
Så galet fint och nästan så pass att jag kan tänka mig att ge upp mitt älskiga 
gamla träbord för ett runt betongbord.
Tonerna och balansen i den här inredningen känns just nu mitt i prick.
Bravo och tack för inspirationen!






BAM och roligt att inspireras deluxe i ett hav av vackra vyer 
som dagligen springer förbi ögonen i alla dessa fina visuella forum.





Mys och DEN känslan med konsert ni vet.
Solen, vinet, havet och sällskapet.
En bättre start på veckan och yay på det.

Kramen M.

SparaSpara

2 kommentarer: