3 september 2017

Sidospår & Septemberstart



SEPTEMBER.
Min månad att fylla år på och månaden med massa och mer på G.
Precis vad jag behöver just nu.
Att fylla vardagen med det som ger mig energi.
Med det jag älskar och som tar mig framåt.
Att avskärma sig och insnöa sig som medicin.
Ovan min eviga inspirationskälla 
i ett foto som signalerar livsstil så rackarns snyggt förpackat.
I höst känner jag för oversize och lager på lager.
Stort till stort och en lek med plagg i udda storlekar.
Knutna skjortor och en enkelhet på mörka novembermorgnar.
I höst har jag har fler modesamarbeten på gång som en skön 
sidostuns till mitt vanliga arbete med inredning.
Ett av dem är något vi valt att kalla
"MARIAS VAL" 
där jag väljer ut mina favoritplagg
Jag kommer att styla dem på mitt sätt för att inspirera 
och även ge fina erbjudanden på plaggen 
till dig som kund genom mitt instagramkonto.
Så håll utkik efter både detta och fler 
lokala samarbeten framöver.










Detaljerna.
Det som sätter stilen på en enkel garderob och
bestämmer vad du vill förmedla för dagen eller kvällen.
I höst vill jag ösa på med smycken i olika lager och få in något 
i leopardmönster i min garderob.
Detta mönster som jag har en hatkärlek till men som i rätt styling
är rätt coolt.

Nu tvätta och packa.
Jag ska till smålands skogar några dagar 
och lära mig mer om äkta möbeltillverkning.
Att se fram mot och bra start på ny jobbvecka med nytt fokus.
Heja mig och ett från botten av mitt hjärta stort 
tack till alla som lyfter mig framåt.
Ni vet vilka ni är och vad jag känner för er.

Fin söndag!
Kramen M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar