9 mars 2018

Grönt Är Skönt




Vårlängtet fortsätter.
Tiden rusar med mer och ännu 
mer ska hinnas med.
Livet däremellan och man vill
både skynda och sakta ned.
Dagens inspo och ”MARIAS VAL” 
går i sköna gröna toner och härliga material.
Jag fortsätter mitt samarbete med 
NOA NOA ÖREBRO 
där jag väljer ut mina favoriter
ur olika kollektioner och stylar 
dem på mitt vis.
Idag visar jag enkla favorittoppar, skjortor 
och byxor i nya modeller.
Skinnbrallan hänger såklart med 
som mitt signum och dagens 
enda accessoar blir en grym sjal
med många användningsområden.
Runt hals, runt midja eller varför inte
runt huvudet som cool bandana.
Enjoy!






Ny bastopp med breda muddar och puffärm
i tunn mjuk kvalitet’ 
Älsk.



Bästa koftan som jag visade sist i blått.
Inne nu och ute i vår.
Perfa.



Morgonmys i skön linnetopp med 
kontrastfärg i ärmen.
Enkel modell som går att bära till typ allt.



Långskjorta i bomull som kommer att 
bli en storfavorit i min garderob.
Bästa vardagsplagget som alltid 
känns klätt.



Tunika att bära som den är i sommar 
eller hemma;) och till skinnbralla (såklart)
under våren.



Ny byxa i ny färg.
Med höööööög midja och cool med 
tight topp eller linne och en kavaj ovanpå.
Klart, nytt och fräscht.



Chinos.
Aaaa.
Ni läste rätt.
Jag älskar dem!
Supersköna i tunn kvalite och 
militärgrön färg.
Känns vuxet dressat utan att bli sportigt 
med svart modalblus till.



Sugen och inspirerad?
Nämn kod : 
MARS
i kassan på Noa Noa i Örebro 
och få 
20% rabatt 
vid köp av minst två 
varor eller fler.
Perfa och fin fredag mina vänner!

Kramen M.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar